lõuna surfarid
avaleht varustus opetused lohesurf jääsurf

esileht  »  PäEVIKUD

Ristna (2+1)
03-08-2009 18:34  lais

29.07.2009
Skate 114 + Expression 6,2
Ütlesin Marttile, et ta võib rahumeeles sõita, sest mina nagunii peale ei lähe. Mul kõht valutas. Aga natukese aja pärast hakkas ikka kripeldama. Nii et kui Martti lõpuks (ja see oli tõesti väga kaua aja pärast) veepealt ära tuli, siis ma läksin ikka peale. Kahjuks tulid Eik ja Roland ka varsti pärast Marttit kaldale, nii et ma triibutasin siis üksinda. Aga päike paistis ja midagi hirmsat polnud. Natuke küll kukkus, aga glissi siiski enam-vähem sai. Kokku umbes tund. Siis kukkus veel ja tiksusin vaikselt kaldale ära.

30.07.2009
Beast 85 + Ice 5,3
Täna läksin mina siis esimesena peale. Alguses polnud eriti hea, aga siis tõstis ja sai täita ilusti sõita. Sõitsime kõik kolmekesi (Mina, Roland, Eik) väga pikka triipu - ühtotsapidi Põhjalahte ja teist otsapidi Moodsast lahest veel natuke kaugemale. (Nagu võib aru saada, oli üsna läänekas ja kurss vilets.) Umbes pool tundi sai sõita, siis tulid Mart Tallinnast ja Ermo Põhjarannikult peale ja tuul kukkus ära. Ukerdasin veel natuke, aga vaikis järjest enam ja viimase triibu tiksusin juba väga kaugelt ja väga tasakesi maale tagasi.

01.08.2009
Jaagu paat
See pole küll surfipäev, aga siiski viimaste aegade ägedaim üritus. Surfareid oli hea prognoosi peale kogunenud päris palju, aga tuul mängis mäkra (või vingerpussi, kuidas soovite..) ja ei hakanudki puhuma. Passisime niisama ja elasime surfielu. Kuidagi tuli jutuks, et Jaak võiks paadi vette ajada. Tal oli nimelt paat kaasas. Haarasin sõnasabast kinni ja lõpuks juhtuski nii, et mina, Jaak, Tartu tsiklimees Jako ja tsiklitüdruk Lea läksime Kalana sadamasse Jaagu paadiga sõitma. Oi kui äge oli. Uskumatu! Täiesti võrreldav surfiga.. aga mitte mingi pooltiksuva triibutamisega vaid ikka sellise korraliku adrenaliini täis surfipäevaga.
Alguses oli murdlainetus ja me hüppasime lainetest muudkui üle ja tagapool olid päris suured mürakad. Vahepeal sai ikka seda mõnusat vabalangemise moodi tunnet, kui kõhust õõnsaks võtab. Ülilahe oli tõesti! Jako oli ees päris püsti (krossitsiklisõitja asendis, öeldi). Ma ei tea, kuidas Jaak sõitis, sest rooli tagant ettepoole oli näha ainult Jako selg. Aga sõitis ta igatahes ägedalt. Me olime juba sadamasse tagasi sisse tulnud kui Jaak keeras korraks uuesti otsa ringi ja me läksime tagasi läbi murdlainete. Huhh.. mul võtab praegu ka naeru näole ja kõhust nats õõnsaks. No tõesti oli ikka väga lahe. Seltskond sattus ka hea, sest kõik parajad elamuste armastajad ja keegi ei läinud näost roheliseks ega hakanud vaiksemat või rahulikumat sõitu paluma.
Ülisheff ja me rääkisime Jaaguga juba kokku, et kui tal kunagi peaks olema kambajõmmi vaja kui jälle paadiga merele läheb, siis mina olen igatahes väga käpp.

» kõik sissekanded

2024 2023 2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 Kõik aastad